Projectes > EDICIÓ PILOT: Els límits – “La pell als marges”

EDICIÓ PILOT: Els límits – “La pell als marges”

La primera posada en escena del projecte “Compartides, el valor social de les arts” és el 4 de juny de 2017 a la sala MAC del Mercat de les Flors de Barcelona, dins el marc del Festival Art Impossible.

Han format part de COMPARTIDES: la Companyia Yur Dance, la Companyia Les Impuxibles, els Centres Ocupacionals La Marina i 1981 d’ASPROSEAT, l’Escola Municipal de Música Can Ponsic i el Cor NovAura.

“La pell als marges” és la posada en escena d’un projecte que vol oferir a participants (professionals, no-professionals i voluntariat) amb i sense diversitat funcional l’oportunitat de formar part d’un procés creatiu col.lectiu. Aquest és un resum de la posada en escena del dia 4 de juny al Mercat de les Flors de Barcelona.

Els primers dies, la presa de contacte, de la primera edició d’aquest projecte:

A les Jornades “Experiències inclusives educatives i socials” organitzades per l’ICE a la UAB: petita mostra enmig del procés de creació de la primera edició del projecte Compartides.

També hem fet una petita mostra del procés de creació a la Festa de la pel.lícula “Vivir y otras fricciones”:

image4

image2

 

image3